Otkrij svoje ja: Putovanje kroz višestruke inteligencije, voditeljice: Anita Šimac, Renata Cvetkoski

Datum i vrijeme:
četvrtak 25.4.2024., 10:30 - 11:30

Mjesto održavanja:
OŠ Petra Preradovića, Zadar, Trg Petra Preradovića 1

Vrsta događanja:
radionica

Publika:
predškolska dob i niži razredi osnovne škole, 5.i 6.razred osnovne škole, 7.i 8.razred osnovne škole, 1.razred srednje škole

Detalji

Trajanje: 90-120 minuta Ciljevi: Upoznavanje s konceptom višestrukih inteligencija prema teoriji Howarda Gardnera. Razumijevanje različitih vrsta inteligencija. Samoprocjena i otkrivanje vlastitih jačih inteligencija. Aktivnosti: Uvod: Uvodno predstavljanje Gardnerove teorije. Objasniti da prema ovoj teoriji, inteligencija nije samo o broju učenih činjenica ili ocjenama, već o različitim načinima na koje ljudi pokazuju svoje sposobnosti. Istraživanje Višestrukih Inteligencija : Prezentacija osnovnih vrsta inteligencija prema Gardnerovoj teoriji (jezična, logičko-matematička, prostorna, tjelesno-kinestetička, glazbena, interpersonalna, intrapersonalna, prirodna). Kroz primjere i igre, objasniti svaku vrstu inteligencije. Pitanja za poticanje razmišljanja: Koja vrsta inteligencije dominira u vašim svakodnevnim aktivnostima? Koji su primjeri s.vake vrste inteligencije? Testiranje Vlastitih Inteligencija Različite stanice/radne postaje svaka posvećena jednoj vrsti inteligencije. Na svakoj stanici, djeca će sudjelovati u aktivnostima koje testiraju tu specifičnu vrstu inteligencije. Primjerice: Jezična inteligencija: Pisanje priče ili pjesme. Prostorna inteligencija: Slaganje slagalice ili crtanje. Tjelesno-kinestetička inteligencija: Izvođenje jednostavnih plesnih pokreta ili sportova. Glazbena inteligencija: Sviranje jednostavnih instrumenata ili pjevanje. Svaka aktivnost bi trebala biti zabavna i prilagođena uzrastu djece. Zaključak: Rasprava o tome koje su vrste inteligencija djeca uživala najviše i u kojima su se osjećala najsigurnije. Poticanje djece da razmišljaju o tome kako mogu koristiti svoje jače inteligencije u svakodnevnom životu. Podsjetnik da su svi različiti i da nema "prave" ili "pogrešne" inteligencije. Materijali: Papir, olovke, bojice. Slagalice, materijali za crtanje. Jednostavni instrumenti poput tamburina ili blokova za izgradnju. Podloga za ples ili sportske lopte, ovisno o aktivnostima koje testiraju tjelesno-kinestetičku inteligenciju.