Kako izraditi efektne prezentacije : vizualno organiziranje informacija u nastavnim materijalima, Luka Alebić

Datum: 

utorak, 25 travnja, 2017 -
14:00 - 14:45

Vrsta događaja: 

Radionica

Publika: 

2.,3., i 4. raz. SŠ
OP
ST

Sažetak: 

Naša ideja glasi ovako – Ne očekujmo da izvrsnost znanosti, ili konkretnije - sama točnost naših tvrdnji i ideja koje iznosimo drugima, mogu pričati sami za sebe! Ne postoji stvar, situacija ili stav koji su sami po sebi shvatljivi. Sve je posredovano – formom. A kako se razvija proizvodnja znanja, tako se i načini komunikacije znanja  moraju razvijati.U zadnjih dvadeset godina svjedočimo dramatičnim promjenama u komunikacijskoj i medijskoj realnosti. Civilizacija proizvodi ogroman broj informacija iz svih oblasti ljudskog djelovanja. Pored toga, a unutar ideje digitalne humanistike, suvremena znanost  pomognuta vrtoglavim razvojem kompjuterske tehnologije te lako dostupnim računalnim programima, pronalazi i istražuje efikasnije, te suvremenije načine proizvodnje ali  prezentiranja informacija. Ovom radionicom želimo istražiti i uspostaviti praktične smjernice izrade nastavnih materijala. Pored konkretnih - dizajnerskih i komunikoloških pravila kako vizualno organizirati podatke - ova radionica imat će za cilj istražiti nove, možda još ne toliko poznate tehnologije, kao i nove zamisli  predstavljanja informacija. Uprljajmo ruke!

Biografija: 

Luka Alebić (1979.), asistent, magistar komunikoloških znanosti. Od 1. lipnja 2012. asistent je na Katedri za medijsku kulturu Odjela za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Izvodi kolegije iz područja teorije medija i odnosa s javnošću. Područja njegova znanstvenog interesa su teorija medija, komunikologija, digitalni mediji, vizualna i informacijska pismenost. Diplomirao je 2008. na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Završio je Visoku školu novinarstva Media Plan u Sarajevu i Lillu. Od 2005. do 2008. radio je kao novinar u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini (Oslobođenju, RTL-u i Slavonskom domu). 2011. i 2012. u Pristopu i Belju d. d. obavljao je poslove vezane uz marketing i odnose s javnošću. Sudjelovao je na nekoliko međunarodnih i domaćih znanstvenih skupova.