Naučimo raditi s Arduinom, voditelji: Mirjana Malarić i učenici srednje škole Jelkovec

Datum: 

subota, 29 travnja, 2017 -
13:00 - 15:00

Vrsta događaja: 

Radionica

Publika: 

7. i 8. raz. OŠ, 1. raz. SŠ
2.,3., i 4. raz. SŠ

Sažetak: 

Cilj radionice je naučiti osnove rada s platformom Arduino kroz primjere i praktičan rad Arduino je ime za otvorenu računalnu i softversku platformu. Kreirala  ga je   talijanska tvrtka SmartProjects 2005. rabeći 8-bitne mikroupravljače Amtel AVR. Namijenjen  je automatičarima, elektroničarima, umjetnicima, dizajnerima, hobistima i svima koji su zainteresirani za kreiranje interaktivnih objekata ili okruženja. Na radionici ćemo pokazati  što se nalazi na pločici Arduina. Prikazat ćemo  preuzimanje, instalaciju i podešavanje programskog alata za Arduino te predstaviti osnove programskog jezika za Arduino. Napraviti mini projekte te na praktičnim primjerima pokazati programiranje za Arduino.Mini projekti s Arduinom:        1) Upravljanje LED diodama    a) jedna LED dioda     b) trčeće svjetlo i/ili semafor sa šest LED dioda                                               2) Zujalica, upravljanje zujalicom                                               3) Istosmjerni motor                                               4) Mjerenje udaljenosti ultrazučnim senzorom

Biografija: 

Mirjana Malarić radi kao nastavnica elektrotehničke skupine  predmeta u Srednjoj školi  Jelkovec, Sesvete. Bavi se radom s darovitim učenicima na području elektronike i astronomije. Amaterski se bavi opažanjem meteora te je član Hrvatske meteorske mreže i registrirani opažač IMO-a (International Meteor Organization). Kao mentor i član komisije Povjerenstva sudjeluje na natjecanjima iz Osnova elektrotehnike i Astronomije. Bila je član Državnog povjerenstva za Astronomiju dvadeset godina. Održala je predavanje Uvod u Arduino – primjena u astronomiji i radionicu na stručnom skupu za nastavnike u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Bila je član stručne radne skupine za sadržajnu analizu u projektu Vanjsko vrednovanje eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma i strukovnih programa.