Vrijeme je (ne)prijatelj, Helena Štimac, Valentina Bermanec, Karla Bilandžić, Anamaria Milković

Datum: 

petak, 28 travnja, 2017 -
11:00 - 12:00

Vrsta događaja: 

Predavanje

Publika: 

2.,3., i 4. raz. SŠ
OP
ST

Sažetak: 

Uvijek ste se pitali što se dogodi s poslovnim subjektima nakon lansiranja (ne)uspješnih kampanja i proizvoda? Bojite se da je današnja tehnologija pametnija od vas? Potajno razmišljate o davanju otkaza na poslu i karijeri u nečemu što stvarno volite? Ovo predavanje je pravo predavanje za Vas! Kroz sat vremena pomoći ćemo Vam naučiti na tuđim primjerima kako (ne)uspješno upravljati vremenom, otkriti nove/stare načine korištenja tehnologije u svom obrazovanju te omogućiti Vam da dobijete poticaj da hrabro i odvažno krenete raditi ono što volite pa makar to radno mjesto još uvijek nije izmišljeno!

Biografija: 

1. Izv.prof.dr.sc. Helena Štimac, Ekonomski fakultet u Osijeku, shelena@efos.hr

2. Valentina Bermanec, Ekonomski fakultet u Osijeku, bermanecv@gmail.com

3. Karla Bilandžić, Ekonomski fakultet u Osijeku, karlabilandzic@gmail.com

4. Anamaria Milković, Ekonomski fakultet u Osijeku, anamaria.milkovic@gmail.com

 

Životopisi predavača:

 

Helena Štimac, izvanredna profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Budući da je vaga u horoskopu ponekad se bori sama sa sobom, te je to jedan od razloga zašto je organizirana i sama sebi postavlja rokove kako joj vrijeme ne bi postalo neprijatelj. Voli studente i rad s njima te je izrazito veseli kad oni jednako dijele s njom ljubav prema marketingu.

 

Valentina Bermanec, studentica 3.godine preddiplomskog studija smjer Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Ambiciozna, marljiva i vrlo uporna u ostvarenju svojih ciljeva. Moglo bi se reći kako  joj je fakultet ujedno i prebivalište jer osim učenja voli volontiranje, organiziranje događaja i čuvanje na ispitima. Najveća vrlina, a ujedno i  mana joj je što svima želi pomoći te ne zna reći „ne“ pa joj je najveći (ne)prijatelj – vrijeme.

 

Karla Bilandžić, studentica 3. godine preddiplomskog studija smjer Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Od djetinjstva je ostala veliki sanjar, pa se nada kako će jednog dana završiti i studij Socijalnog rada i imati priliku raditi u struci oba fakulteta u isto vrijeme…(Da baš, Karla). Najveća vrlina joj je upornost, a najveća mana nesposobnost reći: ''Ne.'', što dovodi do toga da 30 sati obaveza na dan treba strpati u 24.

 

Anamaria Milković, studentica 2. godine diplomskog studija smjer Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.  Entuzijastična, proaktivna i svestrana studentica koja svoje posljednje dane na fakultetu  krati  provođenjem istraživanja na temu: „Kako prepoznati prave prijatelje i riješiti se neprijatelja?“.  U pauzama od provođenja istraživanja, s pravim prijateljima, sudjeluje na raznim projektima i istraživanjima u čijem se ostvarenju konstantno bori s najvećim (ne)prijateljem – vremenom.

Prostorija: 

Dvorana 14