Dražen Alerić: Marketing i upravljanje vremenom

Datum: 

petak, 28 travnja, 2017 -
10:00 - 11:00

Vrsta događaja: 

Predavanje

Sažetak: 

Na koji način korisnici doživljavaju i percipiraju vrijeme? Na ovo će pitanje odgovoriti interaktivnom prezentacijom i eksperimentom naš slijedeći predavač i izlagač. Riječ je o vremenu čekanja na pružanje određene usluge, potom i utjecaju vremena kao situacijskog čimbenika kod ponašanja kupaca odnosno, utjecaju vremena na donošenje kupovnih odluka.

Biografija: 

Dražen Alerić rođen je u Puli 1966. godine. Član je Katedre za marketing Fakulteta ekonomije i turizma "Dr.Mijo Mirković" u Puli od 2001. godine. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a doktorirao je na Sveučilištu Jurja Dobrile, upravo na Fakultetu ekonomije i turizma «Dr. Mijo Mirković» u Puli. Dražen je nositelj brojnih marketinških kolegija, primjerice "Marketing proizvoda i inovacija", "Management tržišnih komunikacija", "E-marketing i Upravljanje odnosima s kupcima usluga – CRM", "Motivacija i ponašanje turista", a radi i na kolegiju "Ponašanje kupaca" te "Praktikum".