DNA Ekstrakcija S Etanolom iz Tkiva

- cilj radionice je upoznati sudionike s genetičkim materijalom kroz zanimljiv i atraktivan pokus izolacije

DNA

- kroz interaktivnu komunikaciju objasnit će se što je DNA, gdje se nalazi, uloga DNA u organizmu i još

mnoga druga pitanja

- sudionici će biti podijeljeni u grupe te će svaka grupa izolirati DNA iz različitih vrsta tkiva

Maksimalno 20 učenika po radionici.

Životopisi

MARIJANA JUKIĆ, mag. bio., rođena sam 05.06.1986. u Novom Sadu. Nakon završene srednje Tehnološke škole "Ruđer Boškovi" upisujem i završavam preddiplomski i diplomski studij biologije u Osijeku. Ove godine sam upisala poslijediplomski interdisciplinarni studij Molekularnih bioznanosti. Tijekom studiranja aktivno sam volontirala u Volonterskom centru i Dokici. Zaposlena sam na Medicinskom fakultetu u Osijeku kao znanstveni novak-asistent pri Katedri za kemiju, biokemiju i kliničku kemiju. Potaknuta prijašnjim iskustvom u radu s djecom i sudjelovanjem na Festivalu znanosti odlučila sam se i ove godine uključiti kroz radionicu.

Zovem se KRISTINA IVIĆ, rođena sam 22.8.1991. i živim u Čepinu. Maturirala sam u III. gimnaziji Osijek. Poslije srednje škole upisala sam Medicinski fakultet u Osijeku, smjer doktor medicine, gdje sam trenutno na drugoj godini.

Zovem se DRAGAN JANKOVIĆ, rođen sam 27.09.1991. Maturirao sam u Medicinskoj školi Osijek, smjer farmaceutski tehničar sa temom maturskog rada "Djelovanje propolisa na bakterije Pseudomonas aeruginosa, Escherichia coli i Staphylococcus aureus" pod mentorstvom Aurore Antolović-Amidžić, mr. pharm. Sa istim radom nastupio sam na 5. međunarodnoj izložbi inovacija, prototipova i studentskih planova "BUDI UZOR 2009". Poslije srednje škole, upisujem Medicinski fakultet u Osijeku, smjer doktor medicine, gdje trenutno pohađam 2. godinu studija. Moji interesi vezani su za medicinsku kemiju, biokemiju i kliničku kemiju. Pored obveza na fakultetu, bavim se književnošću, odnosno poezijom, te sukladno tomu sudjelujem na mnogim festivalima poezije. Ovo mi je prvo sudjelovanje na Festivalu znanosti.